سئو سایت
نوشته شده توسط : محمد دوستی

برای شروع پروژ سئو، ازکدنویسی استفاده می شود. بعد از این مرحله، محتوای باکیفیت تولید شده و مرحله ایندکس و کسب جایگاه آغاز می گردد. سپس بعد از چند ماه فعالیت سایت، باید با بررسی تکنیک ‌های لینک سازی جایگاه سایت را بهبود بخشید. در نهایت بعد از اینکه جایگاه سایت در جستجوی موتور گوگل مشخص شد، مرحله حفظ جایگاه در نتایج گوگل آغاز خواهد شد. برای حفظ جایگاه به طور پیوسته لازم است که آنالیز کلمات کلیدی شروع شده تا محتوای متناسب با جستجوی کاربران تهیه شود.

...امروزه روش ‌های تبلیغاتی متنوعی در بازار وجود دارد، از جمله: تلویزیون، روزنامه، رادیو و خدمات سئو یکی از روش‌های تبلیغاتی است که شرکت ‌های مختلف از آن استفاده می کنند. سه مزیت مهم که سئو را با روش های :دیگر متمایز می کند به شرح زیر است

سئو سایت

رعایت استانداردهای سئو، نقش موثری در وضعیت سایت از طرف موتور‌ جستجوی گوگل دارد. به همین خاطر بهتر است قبل از راه ‌اندازی سایت، با یک شرکت متخصص و حرفه ای در این زمینه قرارداد ببندید. این کار موجب می ‌شود که از همان آغاز فعالیت، تمامی بخش‌ های سایت به صورت اصولی و حرفه ‌ای انجام شود. پس انتخاب برترین شرکت سئو تا حد بسیار زیادی می‌ تواند در روند کار تأثیر داشته باشد.

اما قبل از انتخاب شرکت معتبر، بهتر است یک سری از پارامترها را در نظر بگیرید. در صورتی که سایت خود را از طریق شخص یا شرکت دیگری راه ‌اندازی کرده‌ اید حتی اگر خودتان از طریق وردپرس یا جوملا سایت را راه ‌اندازی کرده باشید، بهتر است که قبل از تعیین قیمت سئو، سایت را از هر لحاظ مورد بررسی قرار دهید. البته در صورتی که در گذشته یک سری اقدامات در راستای سئوی سایت انجام شده باشد، باید سئوکار جدید در جریان کار قرار گیرد.

شرکتی که برای بهینه سازی سایتتان انتخاب می کنید بایستی نمونه کارهای قوی در این زمینه داشته باشد. شما می توانید از این شرکت درخواست کنید؛ نمونه کارهای سئو که انجام داده اند را در اختیار شما قرار دهند و شما از آن ها بازدید کنید.

سئو سایت ایران سایت

هیچ کدام از متخصصین سئو ارتباط خاصی با شرکت گوگل ندارند. بنابراین هیچ پیش بینی مطمئنی از نتیجه سئو سایت نمی‌ توانند داشته باشند. با این حال استفاده از یک شرکت حرفه ‌ای سئو تا حد زیادی می‌ تواند در بدست آوردن رتبه های نخست گوگل تأثیر گذار باشد. البته در این میان یک سری از شرکت‌ ها هستند که با دریافت هزینه کمتر اقدام به سئوی سایت می ‌کنند و سایت را به رتبه نخست گوگل می رسانند. اما بعد از مدتی رتبه سایت افت کرده تا اینکه به طور کلی از نتایج گوگل حذف می شود. در همین راستا، برای اطمینان خاطر بیشتر می ‌توانید قبل از انتخاب شرکت، روش‌ها و استراتژی آنان را در جهت بهینه سازی سایت‌ جویا شوید.

سرعت سایت (Site speed) از مهمترین معیارهای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو است که اغلب در مورد تاثیرات آن بر روی بهینه سازی سایت صحبت می شود. سرعت سایت در واقع به سرعت و زمان بارگذاری کل سایت گفته می شود که هر چه سرعت سایت بالاتر و مدت زمان بارگذاری سایت کمتر باشد در بهبود کارکرد سایت بسیار موثر است. سرعت سایت به دو قسمت کلی سرعت پاسخگویی سرور و سرعت بارگذاری صفحه تعریف می شود. سرعت بارگذاری صفحه سایت، در واقع به زمان و سرعت بارگذاری صفحه ای از سایت که کاربر قصد بازدید از آن را دارد گفته می شود. در بهینه سازی سایت معمولا از روش هایی مطمئن برای بهبود سرعت بارگذاری سایت استفاده می کنند. فشرده سازی و کوچک کردن فایل های جاوااسکریپ، CSS، HTML، کاهش ریدایرکت ها، مدیریت حافظه نهان مرورگر، بهبود زمان پاسخگویی سرور، استفاده از شبکه توزیع محتوا، بهینه سازی عکس و کارهای گرافیکی سایت از موارد مهم در بهبود سرعت سایت و بارگذاری صفحات سایت می شود.

https://iransite.ir/





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: